05. 03. 2013.

Tea Time! 7 - Čaj u koverti


Tea Time koji je planiran za kraj februara pišem sa zakašnjenjem uslijed povećanog obima obaveza u zadnje vrijeme, a za ostale postove ću se potruditi da održim dosadašnji tempo. 
Februar je definivno mjesec 'čajne pošte' za mene, kao i manje učestalog ali kvalitetnijeg uživanja u njezinom sadržaju uz upoznavanje nekih novih i priželjkivanih čajeva.

Prije par dana, u mom odsustvu stigla je pošiljka sa uzorcima čajeva od Small Tree iz Srbije, na čemu mogu zahvaliti Zen Majstoru. Već neko vrijeme imam želju da probam Jade Rings (u vrećici na pamfletu na slici iznad), kao i Formosa Oolong i Ruski karavan. 

U mjesečnoj razmjeni koju organizujemo na Facebook grupi ovaj put na moju adresu su stigli aromazitirani čajevi Kuće zelenog čaja iz Hrvatske, još jednog prodavača kojeg namjeravam posjetiti prvom prilikom. Igrom slučaja imao sam priliku piti jedan njihov čaj, ali o tom po tom. 


Već drugi mjesec za redom razmjenjujem čajeve sa ostalim čajoljupcima i mimo službene razmjene. Daniel iz Čakoveca i ja imamo sličan ukus kada su u pitanju čajevi, tako da je razmjena 'čaj za čaj' odlična prilika za druženje i upoznavanje novih čajeva uz minimalnu doplatu u vidu troškova slanja pošiljke. Definitivno namjeravam zadržati ovu naviku.


Posebno bih da izdvojim čajeve koje sam dobio kao poklon od Ivana iz Hrvatske. Riječ je o kvalitetnim oolong čajevima s Tajvana:







Ukoliko ste pratili stranicu na Facebooku, onda znate da The Tea Spot svake/svake druge srijede ima 'blic' nagradnu igru u kojoj morate tačno i najbrže odgovoriti na pitanje. Dobitnik bira dva uzorka iz njihove ponude. U januaru sam imao tu sreću i za nagradu sam odabrao Blue Mountain Nilgiri




Ovaj vikend namjeravam provesti izmeđuostalog i uz degustaciju čajeva, i vrlo je moguće da će na jednoj od slijedećih recenzija biti moj favorit (možda i više njih) iz 'čajne pošte'.

Nema komentara:

Objavi komentar