14. 03. 2013.

Psihodelična čajanka kod Isidore



Isidora je uvjek dobro raspoložen član naše družine u grupi za razmjene i druženje, a uz to je i blogerka koja ne krije svoju ljubav prema prirodi, ručnim radovima, i naravno - čajevima. 
Uđite u njen svijet i na trenutak se izgubite u psihodeličnoj čajanki... 


Zdravo čajoljubci! Ja sam Isidora sa bloga Hypnotic Mushroom, zadovoljstvo mi je što sam gost na Alenovom blogu koji redovno posećujem. Ono što me mnogo veseli i što volim svima da kažem je da sam deo grupe za razmenu čajeva preko koje sam, uostalom, i „upoznala“ ovog vrsnog poznavaoca i ljubitelja čaja, kao i mnogo druge, divne ljude. Svakog meseca mi čajnom poštom častimo jedni druge mirisnim pošiljkama. Iako se kao dete radujem svakoj pošiljci, takođe volim i da (uz šoljicu čaja, naravno) pakujem čajeve za slanje.

Čaj kao inspiracija za čajnu pošiljku!

Oduvek sam volela čajeve, ali momenat zbog kojeg sam postala veliki ljubitelj čajeva desio se pre par godina na jednom muzičkom festivalu gde sam kampovala. Sećam se da su me komsije iz šatora pored probudile rano pa sam šetala da se razbudim, tad spazih jednu šarenu tezgu na kojoj su pored ostalih sitnica stajala i velika pakovanja čaja i čajnici koji se puše. Bez razmišljanja, od prodavca sam prihvatila čašu punu finog, mirisnog čaja, izuzetno je bio pitak. Legla sam na ležaljku, pijuckala ga i posmatrala prirodu.
To je bio savršeni zen momenat. Ne znam ime tog čaja, ali od tada sam u stalnoj potrazi za novim ukusima, mirisima i magičnim čajnim momentima.

Dohvati nebo uz šoljicu čaja!

Najviše volim aromatične mešavine zelenog čaja, drugog bilja,začina i voća, njih ostavljam za dugo popodnevno pijuckanje i opuštanje, nasuprot tome ujutro me najbolje razbudi crni čaj,najčešće Earl Grey. Veče je obično rezervisano za sastanak sa nekom rooibos mešavinom, za sada pobedu nosi Ledeno Doba beogradske Kuće Čaja.

Pošto nisam imala puno prilike za degustiranje belih čajeva, oni su mi na vrhu liste čajnih želja, zatim tu je Matcha i velika želja da pravim Matcha kolačiće, u stopu ih prate Artisan čajevi, mnogo mi je velika želja da vidim to cvetanje u čajniku. Takode, prikupila sam sastojke i nabavila recept za Kašmirski čaj, jedva čekam da ga probam! Tako vam je to sa čajem-nikad kraja idejama, inspiracijama i željama za nekim novim kombinacijama.

Zavirite u moj mali čajni kutak...

Uživanje u čaju, za mene nije samo ispijanje čaja. Prvo odaberem, pa merkam mešavinu, mirišem je i trudim se da prepoznam sastojke,  zatim sledi odabir posude ili šolje iz koje pijem. Slaba sam na činijice i šolje, gomilam ih sve više, ugođaj je potpun kada iz lepog suda popijem dobar čaj. Zatim dolazi ono što najviše volim-prelivanje čaja i posmatranje kako voda polako poprima boju, tih par minuta me toliko veseli jer znam da je sledeći korak uživanje u ukusu i grejanje prstića na šolji.

Trenutak koji inspiriše

Pored čaja, moja velika ljubav je pravljenje nakita i ukrasa, a trudim se da što više slobodnog vremena provedem u prirodi, da šetam, kampujem, planinarim.  Pošto mislim da čaj loše momente popravlja a dobre čini još boljim, obično je šoljica čaja tu dok čitam neku dobru knjigu, nešto ukrašavam ili majstorišem, kada mi je potreban lek, a svakako čaj je uz mene, u termosu, dok savladavam neku uzbrdicu.

Knjiga u kojoj, iako naslov to ne obećava, ima čajnih momenata-bistra voda za pripremanje čaja je ključ za rešavanje slučaja.

Hvala vam sto ste čitali post inspirisan ljubavlju prema čaju, takođe hvala Alenu-čajnom domaćinu.  
Uz šolju čaja, uzdravlje! :)

Isidora


Nema komentara:

Objavi komentar