31. 01. 2013.

Tea Time! 6


Kao što je to već postao običaj, zadnjeg dana u mjesecu ostavljam svoje utiske kroz serijal Tea Time! Prvi mjesec u ovoj godini protekao je onako kako sam planirao na degustacijskom planu, a dodatno zadovoljstvo upriličile su mi i neke druge stvari vezane za čaj. S povećanim obimom obaveza u ovom mjesecu i još veći koji očekujem u narednom, nadam se da ću uspjeti održati ovaj tempo.
Iako sam ovaj mjesec odlučio da odmorim od nabavke čaja na moja vrata pošiljke su  ipak stizale. Naime, završava se već treći krug razmjene čajeva koja je organizovana kroz Facebook grupu. Novi krug počinje 10.2. i svi koji žele učestvovati su dobrodošli. 

Ovaj put na moja vrata stigla je pošiljka iz Doboja u kojoj se našlo interesantnih čajeva: Bi Luo Chun sa Tajvana, Darjeeling oolong i crni turski OP. Siguran sam da ću narednih dana uživati u njima, a najbolji će biti pomenuti u jednom od narednih postova.



Ovog mjeseca na blogu je gostovala Gordana iz Kuhinjskih priča, te za februar najavljujem gostovanje jedne talentovane blogerke čiji radovi nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Kako ovu praksu gostovanja namjeravam pretočiti u jednu tradiciju, sredinom svakog mjeseca možete očekivati gostujući post, a svi oni koji su zainteresovani da uzmu učešće u tome mogu da se jave.



U novoj godini odlučio sam da krenem sa još jednom rubrikom - Čaj u kuhinji, koja će također biti na mjesečnoj bazi, te kao što i sam naziv govori biće riječi o upotrebi čaja u kuhinji, tj. kulinarstvu. Za januar sam pipremio jedan jednostavan japanski slakiš dodatno profiliran matchom - japanskim zelenim čajem u prahu. Također bih da se osvrnem na jedan post blogerke koja je ovaj mjesec kuhala s čajem - Crna pasta sa zelenim čajem i tamari sosom.



Iva, gošća na blogu za novembar prošle godine je probala, kako kaže, 'po mom receptu' hladni čaj. Riječ je o Ledenom dobu kojeg sam i sam imao priliku piti i recenzirati. U narednom mjesecu ću veću pažnju posvetiti hladnim čajevima, a vrlo je moguće da ću svoja iskustva podijeliti i sa vama.


Od ostalih postova imali ste priliku čitati o tri nova čaja od Plantaga, Lapsang Souchong crnom čaju u rubrici 'enciklopedija' kao i recenzijama izvrsnog Crnog vrha, suptilno medenog Cui Min-a, te oolongu za sladokusce - Four Seasons of Spring.

Za kraj sam ostavio jedan intervju koji me je zaintrigirao, naime vlasnik čajdžinice Franz & Sophie iz Sarajeva u njemu otkriva da bi se uskoro mogle početi održavati radionice čaja, čemu se jako radujem. 


Nema komentara:

Objavi komentar