11. 02. 2012.

Čaj za ljubavnike, Plantago

Još jedan lijep i odmoran dan za recenziju. Ovaj put ću vam predstaviti Plantagov "Čaj za ljubavnike". Riječ je o mješavini crnog čaja i začina koji se u Indiji naziva chai, odnosno chai masala. 
Ovih dana nešto češće pijem ovaj čaj, pogotovo sa svojom djevojkom kojoj se isto veoma sviđa, pa sam odlučio da je vrijeme da i ovaj čaj stavim pred objektiv.

Cijena ovog čaja kojeg možete naći u svim bolje opskrbljenim trgovinama je oko 4,50 KM za vrećicu od 50 grama. NAPOMENA: OVAJ ČAJ NIJE VIŠE U PLANTAGOVOJ PONUDI (MOGUĆE GA JE UZETI U KUĆI ČAJA U BEOGRADU).


slika



"Sastav: crni čaj, jabuka, badem, cimet, vanilija i đumbir"


Uz moje skromno mišljenje, mislim da je riječ o Assam crnom čaju, tj. Assam je korišten kao baza u ovoj mješavini - blendu.


slika


Prema uputstvu potrebno nam je 3 gr čaja za šolju od 250 ml. Usput, ovo je moja nova vaga koju sam skoro uzeo. Od velike mi je pomoći budući da vaga 0,1 gr.


slika


Danas sam nešto lijen da procjeđujem čaj i prljam posuđe, tako da sam odlučio napraviti ovaj čaj u 'all-in-one' šolji koju mi je Plantago poklonio.


slika


Čaj zalijemo ključalom vodom...


slika


... i pustimo da odstoji 3-5 minuta, u mom slučaju, 5 minuta.


slika


Nakon 5 minuta vidljivo je da je čaj promijenio boju, te da je većina listova pala na dno, što je dobar vizuelni indikator da je vrijeme da se čaj procijedi.


slika


Šolja je veoma praktična, kao što vidite. 


slika


U procijeđenim listovima se jasno vide komadići jabuke, đumbira i badema. Budući da jako volim bademe, probrao sam ih izgrickao.

Ovo je idealna prilika da osjetite arome u čaju u najjačem intenzitetu, odmah nakon procjeđivanja. Druga prilika je kada dodate suh čaj u zagrijanu posudu.

slika


Čaj možete ostaviti još dva do pet minuta da odstoji jer su onda aroma i okus izraženiji. Ja ovo praktikujem kod svih čajeva koji se zaljevaju ključalom vodom.

Nakon toga možete po želji zasladiti čaj, odnosno dodati mlijeko. Ukoliko želite dodati mlijeko, preporučuje se da se čaj dodaje u mlijeko.
Budući da u momentu degustacije nisam imao ni kvalitetnog zaslađivača niti mlijeka, degustiraću ovaj čaj u izvornom obliku, a vama prepuštam da eksperimentišete sa dodacima.

Dakle, kao što sam napomenuo, poprilično sam siguran da se radi o Assam crnom čaju, sudeći i po robusnoj crvenoj boji. Arome badema i cimeta uz dašak vanilije su primjetne prije prvog gutljaja. Na prvom gutljaju osjetne su arome badema i vanilije, te nakon gutanja kratkotrajno se zadržava prijatan dodir gorčine popraćen blagim trnjenjem na vrhu jezika. Vjerujem da je trnjenje uzrokovano đumbirom. Gutljaj za gutljajem, čaj se hladi, što rezultira dominacijom arome badema, ali i tijela i još uvijek prijatne gorčine crnog čaja.



slika


Sažetak:

Prijatna kombinacija crnog čaja i začina koju morate probati ukoliko ste ljubitelji egzotične orijentalne kuhinje, odnosno orijentalnih začina. Također ovaj čaj prija uz suho pecivo i kolače, pogotovo kada ga zakuhate u indijskom chai stilu - u mlijeku. Cijeli album.

Konačna ocjena - 86/100

slika

Nema komentara:

Objavi komentar