11. 02. 2012.

9 trava, Plantago

Mislim da je sada vrijeme da recenziram i drugi plantagov uzorak čaja - 9 trava. Sam naziv čaja odiše mističnosti, pomalo podsjećajući na dalekoistočnjačke nazive za najpopularnije piće na svijetu. Da li zaista u tome ima neke mističnosti? Nastavite čitati... i gledati.

slika



Otvaranjem kesice i mirisanjem vrećice da se primjetiti jedna izuzetno blaga nedefinisana biljna aroma.


slika


Priprema: Zaliti vrećicu sa 2 dl ključale vode i pustiti da ostoji.


slika


Zaljevanje vrećice u prethodno zagrijanom čajniku.


slika


Deset minuta... zvuči tako dugo.


slika


Nakon kratkog baštovanja na balkonu alarm se oglasio. Dizanjem poklopca sa čajnika obavezno ga i pomirišem. Još uvijek mi ovaj čaj ima nedefinisani biljni miris. Kada bi bio primoran da kažem, rekao bih da me malo podsjeća na kunicu i zovu.


slika


A sada slijedi tehnika "iscijediti dušu iz vrećice". To mi je neizostavan korak kod filter vrećica, jer uvijek imam dojam da bih ostao uskraćen za dio okusa kada je ne bih iscijedio.


slika


Još par trenutaka do ključnog dijela - ima li šta mistično u ovom čaju ?


slika


Kao i uvijek, čaj ću degustirati bez ikakvog zaslađivača.

Kao što sam i rekao, čaj odiše pritajenom aromom koja podsjeća na kunicu i zovu. Taman i malo mutan ton meda. Pri prvom dodiru čaja sa jezikom primjetna je svježina, kao da je čaj na sobnoj temperaturi, vrlo je moguće da su za takvu senzaciju odgovorna eterična ulja, jer se svježina zadržava u ustima i nakon gutanja, te kroz grlo se prožimaju sasvim blagi žmarci nakon gutanja. Ukus. Primjetna je i blaga promjena arome na nepcetu, ukratko nakon gutanja koja asocira na neke biljne koji su gorki po prirodi (iva recimo).

slika


Budući da nisam impresioniran okusom, dodajem kašiku domaćeg meda.

Zaslađen čaj je nešto ukusnijeg karaktera, ponajviše zbog meda i njegove bogate ispaše, ali i dalje ispod mojih očekivanja.

slika


Sažetak

Bojim se da me ovaj čaj nije nešto oduševio. Prije svega, okus mu je blag, a očekivao sam punoću istog, ponajviše zbog naziva ovog čaja. Jedino mi je na tren pažnju odvukla svježina kojom čaj odiše. Ruku na srce, nisam spoznao mističnost u ovom čaju. A da li ćete vi?

Vrijeme je da ocijenim čaj. Nakon iznenađujuće prijatnog Planinskog čaja od Plantaga koji je kod mene dobio sve petice, 9 trava me je malo razočarao.


Ukus - 3

Boja - 4
Miris - 4
Izgled - 5

slika

Nema komentara:

Objavi komentar